+Follow | Dashboard
Mizanina's Espression
RAHSIA PERSONALITI HURUF PANGKAL NAMA- N,M,H,A,W, :);
15 Feb 2012 | 11:13 | (0 notifications)
Assalamualaikum :D

Wehhheee , idea update pasal ni by :
Waniy Hawaniy --->wawaniy :) . hihi. sdg IM , then die bg pulak idea ni. Hihi
Lets check it out :)

RAHSIA PERSONALITI HURUF PANGKAL NAMA- M *AKU lah tu . 


-Pandai dan kreatif
-suka kelembutan dan jika dikongkong, mereka akan memberontak.
 Senang dijadikan sahabat, kerana mereka tidak berkira. 
Kelemahannya boros dan keras kepala.
# memang sama pon haa dgn perangai saya ! :D



RAHSIA PERSONALITI HURUF PANGKAL NAMA- W


-Ramah dan mudah simpati. 
-Sikapnya amat menawan. 
-Punya toleransi yang tinggi dan ringan tangan.
-Keras kepala dan sukar diatur, tetapi hatinya boleh dilembutkan dengan kesabaran dan kelembutan.


RAHSIA PERSONALITI HURUF PANGKAL NAMA- H 


-Mudah simpati, bahasanya lemah-lembut. 
-Tidak pernah melukai perasaan orang lain.
 -Selalu tergesa-gesa dalam melakukan pekerjaan.
- suka berkhayal dan bercita-cita terlalu tinggi.

-RAHSIA PERSONALITI HURUF PANGKAL NAMA- A


-Ramah dan murah senyuman.
-Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan selain bijaksana dan cerdas.
-Kelemahannya, sangat mudah berasa hati, dan mudah mengeluarkan kata-kata pedas ketika meluahkan perasaan marah. Meskipun begitu marahnya mudah reda.



RAHSIA PERSONALITI HURUF PANGKAL NAMA- N


-Baik hati dan rapi dalam berpakaian. 
-Mereka suka menghulurkan tangan menolong orang lain tanpa memikirkan balasan.
- Kelemahannya mudah bersedih hati dan kurang percaya diri.


OKAYY ! DONE :D
cube fikir2 kan same tak dgn korang punye personaliti ? ;D
Sorry, hanya huruf2 tertentu je yg dipilih sbb ada makna disebaliknya. :)
Yg lain , carik by your own k ? :)

Okay dokie , bbyeee <3