+Follow | Dashboard
Mizanina's Espression
I'M LOSER :'(;
3 Mar 2012 | 06:59 | (1 notifications)

  
Aku memang seorang yg lemah, yang senang menangis. Aku memang tak kuat. Aku memang lembik. 
Ya Allah, aku tahu setiap yg berlaku ada hikmahnya. Tapi aku tak kuat nak hadapi semuaa :'(

*Kenapa dgn aku? Okayy, jangan banyak tanyaa. Biarlah aku je yang tahu. TAPI aku nk semua hamba Allah tahu, yg setiap orang ada PERASAAN. Kau ada perasaan weh? Aku tahu kau ada.*Again, jangan tanya kenapa aku merepek -,- Sebab aku pun taktahu knp dah dengan aku. 

I'm tired of crying.
I'm tired of yelling.
I'm tired of being sad.
I'm tired of pretending.
I'm tired of being angry.
I'm tired of feeling crazy.
I'm tired of feeling stuck.
I'm tired of feeling worthless.

K byee!

Sorry, aku pun dah tak tahu apa aku nk merepek lagi. :/
Btw, iMISSyousomuch Mr. Necklace  :')