+Follow | Dashboard
Mizanina's Espression
Tawaran IPTS ? Wooooo :O;
30 Apr 2012 | 08:54 | (0 notifications)
# Gambar xde kena mengena pon dgn entry ni :p hihi

Hey , Hi , Hoii and Assalamualaikum

Kita dah habis SPM. Awak tahu tak ? hiihi :P . and macam biasalah, kalau dh tamat zaman persekolahan , mmg mcm-2 tawaran korang akan dapat if result gempak. insyaAllah. amin~ Tapi tapi dan tapi sebelum result keluar pun dah banyak tawaran yg korang dapat. betul tak ? haa , acano tu ? Kay, sebab itu semua tawaran dari IPTS. Tahu tak apa itu IPTS? Meh saya bagitahu. Institut Pengajian Tinggi Swasta *ehh betul ke? aku pun tak sure HAHA :P . Kay , sambung . same goes to me . Since habis SPM sampai result dah keluar skrg ni haa hampir 25 surat tawaran aku dapat . Hihi . Cool tak ? Tapi mmg fakta bukan propa ye awak :)

* Ini pun ada surat tawaran yg tak termasuk dlm gmbr ni sbb dh taktahu letak mana :D

 And and , ada daripada surat tu aku tak baca pun HAHA :D. sebab aku tengah tunggu result UPU . I'm waiting for 7th May . Hmm , risau :/ . But pray all the best for me kay followers ? :')

Thankyouuu :)