+Follow | Dashboard
Mizanina's Espression
Handle A Big Event at PD :');
5 May 2012 | 03:00 | (0 notifications)
ouhh , gediknyee aku HAHA :p

Heyy and Assalamualaikum awak and awak sekalian

5 May 2012 , 7 a.m sampai 12.30 malam aku and family dekat Pantai Cahaya Negeri, PD, Negeri Sembilan. Haaa , detailkan info tu ? :D hiwhiwhiw . Korang ingat aku saja-2 pergi PD tu pagi-2 buta? Dahlaa aku ni susah bangun pagi :p *kayy, pengakuan paling jujur ni. hihi. Alahaii , guna SAYA lah . lagi sopan kan-2? Tak syoklahh guna aku  :p 

Straight to the point, sebenarnya saya, ayah saya, paklong saya and cousin saya Aina pergi ke PD pagi-2 itu sebab nak handle Battle Of The Band dekat sana. My dad yang organise and yang menganjurkan ialah Kementerian Pelancongan Negeri Sembilan. Saya and cousin saya telah diamanahkan untuk menjadi orang kuat semasa pendaftaran Battle Of The Band tu.. Hihi. tu yg kena datang awal-2. Kot org yg jaga kaunter pendaftaran tu datang lambat, acano budak-2 band nk daftar. kan kan ? Haa, so sebab tu lah dtg awal :D


  



--> Muka budak baik di meja pendaftaran :p








Ouh yaaa , lupa pulak nak bagitahu maklong , mak lin , abg daus , adik-2 and cousin aku jugak dtg. hihi . Dieorg pun rajin taww tolong apa yang patut :) mwehehehe , tengoklah family siapa yang rajin tu kan :DD
Malas nak taip panjang-2. Short and sweet yolah kay ? Hihi . Letak gambar then baca lah caption yg dah sedia ada. Thankyouuu :)








--> From left , my dear uncle Harry Aziz as juri and and sebelah dia , deejayy as juri jugaklah and sebelah dia , Abg Farid orang kuat jugak :)





--> hikhok, masa penyampaian hadiah eden and yg baju purple itu makcik eden , baju hitam itu ayh eden and yg baju merah itu VIP yg aku taktahu nama dia. lupa dh . sorry --'

--> Lepas Battle Of The Band dh habis , kami pergi ke MCD PD di tepi pantai tu. wuwuwuw , bestt :D

1- our big family
2- maklin and abang Dauss 
3- maklong and paklong 
4- saya and cousin saya , Aina


Our last activity before pergi Pantai Cahaya PD nak tengok Ella, Ifa Raziah and band AXL perform is ;

 main dengan ketam tepi pantai ! Haha . kesian ketam tu kena buli dengan kiteorangg :P

Hihi, lepas tengok Ella , Ifa Raziah and band AXL perform and and tengok bunga api baru kami balik ke rumah . woooo , penat ! pukul 1.30 pagi baru sampai rumah . Tapi , HAPPY gilaaa sebab dah mcm family gathering :') . Sebab itu dh sampai rumah baru rasa penat :D . awesomee

Being a family means you are a part of something very wonderful.
It means you will love and be love for the rest  of your life No matter what