+Follow | Dashboard
Mizanina's Espression
I'M A YOUNG ADULT;
25 May 2012 | 08:01 | (0 notifications)

Assalamualaikum and heyyy followers

Wuwuwuwu , lamaa gilaa tak meng-update . kayy , sorry sebab mendiamkan diri. hihi . tak adoo ruang dan peluang untuk saya meng-update. and yes , today saya ada peluang and memang RAJIN nak update sebab saya ada new storyyyy :D baca taw-2 :)

Yeah , seperti yang anda-2 tahu , saya budak lepasan SPM 2011. Jadi , sebagai budak lepasan SPM haruslah saya menyambungkan pelajaran ke peringkat yg lebih tinggi . untuk apa ? untuk mencapai cita-2 yang telah lama diimpikan . *cehhh , ayat aku skema. HAHA. Seperti yang korang tahuu , saya tatahu kenapa masa result UPU keluar nama saya tak tersenarai sedangkan result saya tak teruk pon. hmm. Mungkin bukan rezeki saya masuk UPU 1st intake TAPI , alhamdulillah :) Saya dapat tawaran untuk sambung belajar under UiTM or known as Kolej Bersekutu UiTM :') .

And yess , saya dah daftarkan diri ke sana sementara tunggu result Induk UiTM . Tanyalah di mana , course apa ? :p hihi . kay , tempat saya ditempatkan di Unifield A Famosa , Alor Gajah Melaka dalam bidang Akaun . Tarikh daftarkan diri ke sana : 19 May 2012 :) . Before daftarkan di dekat sana , wooo saya excited giloo sebab nak jadi budak U kan. bukan budak sekolah lagi . hihi TAPI TAPI bila dah daftar , saya homesick wehhh :/ rindu gilooo dekat family. Setiap hari call mama , ayah , angah . Tapi bila dah 2/3 hari alhamdulillah , dah okayy :') Normallah kan mula-2 mmg macam tu . Biasala, saya kan anak manja :pp and bertambah okay and happy dekat sana sebab saya dapat housemate yangg superb awesome . Dioerang kelakar kayy and at the same time , dieorang carring gilaa ♥ Paling penting, dieorang semua pandai masak AHAH :D . 

# yeahh , dieorangla housemate yang superb : Ekin, Aida, Obie, Pija, Ya, Matun,
* dalam lift pon sempat lagi kayy bergambar :p

   # Dalam kelas CFP wok :D Yang sebelah saya tu, Ekin housemate yg paling ngam dengan saya :)


Ehh , nak bagitahu jugak ni , saya ditempatkan di apartment A Famosa di tingkat 20. tinggi ke tak tinggi ? Kot terjun boleh mati wehh :p Setiap malam , saya and housemate tengok bunga api and 'cinderella' lalu . Cinderella itu kereta kuda la. HAHA :D housemate saya lah bagi gelaran tu :D Mwehehehehe


Next week dah pendaftaran under UiTM dahh . Hopefully , semua berjalan lancar. amin~ and and , doakan saya berjaya ke menara gading kayy awok and awok sekalian ? Thankyouuu

THE END