+Follow | Dashboard
Mizanina's Espression
I'm a Part Of UiTM student :);
22 Jun 2012 | 11:18 | (0 notifications)
Woot Woot , Hi followersss ! 

Assalamualaikum and and Hi followers and unfollowers ! Hihi. Long-2 time noo seeeee wooo . Sorry , saya bukan penganggur lagi yg sentiasa free BUT now , saya dah sambung belajar untuk masa depan yg cerah , terang dan penuh dengan colour-2 yg berwarna-warni. hihi :D 

As i told you before , saya dah sambung belajar di Unifield, A-Famosa Melaka BUT why tittle saya 'I'm A Part Of UiTM student?' Kayy , let me explain here . Baca dan fahamkan taw-2 :') Tempat saya belajar tu dipanggil as Kampus Bersekutu UiTM . kiranya , saya belajar under UiTM just kampus je lain. sbb Kampus Induk saya tak dpt masuk -,-  TAPI TAPI saya dapat peluang masuk UiTM Induk dekat Lendu, Melaka haritu but saya taknak pergi. Sebab tempat saya belajar skrg dh okayy, housemate semua superb and under UiTM jugakkan ? So sama je :) Taknak susahkan mama ayah nak uruskan pasal pindah-2 nanti. Lagipun weh , belajar mana-2 sama je asalkan NIAT kita tu nak belajar , nak success . kankan ? Ouh yaa ! Saya pun dapat tawaran masuk Politeknik Shah Alam, Kos Pemasaran and again , saya tak pergi jugak. hee.

Kaykay , sambunggg balik :D so kira saya sebahagian daripada UiTM laa :') Nanti saya pon akan konvo dekat UiTM Shah Alam. InsyaALLAH , lepas 3 tahun nnt :') No ID pelajar pon pihak UiTM yg bagi kayyy . Wee . For your information , saya ambil kos Diploma In Accountancy. Masa zaman sekolah belajar Pure Science , masuk alam U hambekk kauuu . lari kos terus pergi Akaun -,- Acano tu tiba-2 Akaun ? Hmmm, ada 2 pilihan either Bisnes or Akaun , so saya pilih Akaun (Y) Lagipun saya pernah belajar Akaun 2BULAN masa dekat TTJ dulu. hihi. 2BULAN pun kira pernah belajar, sentuh subjek akaun jugak kan kan ? :P

So dear followers and unfollowers, please pray all the best for me kay ? Bukan doakan untuk saya je, tapi doakan untuk kawan-2 eden jugak yeee. :') Okayy , rindu girlfie saya Waniyy Hawaniyy :/


Good friends are like stars ,
You don't always see them BUT you know they're always there