+Follow | Dashboard
Mizanina's Espression
Welcome Back Ramadhan Al-Mubarak :');
21 Jul 2012 | 07:32 | (0 notifications)
*Gambar tak ada kena mengena dengan topik :p

Fofofofolowerssss ! I'm back ! :D

Assalamualaikum sayangg sekalian !   Dah lama kita biarkan blog kita ni berhabuk . Nasib baik berhabuk je , tak berkarat lagi :p Hiwhiwhiw. As you know , harini hari pertama kita berpuasa :') Selamat Berpuasa dalam bulan Ramadhan yang penuh dengan keberkatan ini . Siapa yang tak puasa tu, Selamat Berpuasa untuk hari akan datangg :D HAHA. 

Sekarang dah masuk bulan yg mulia, RAMADHAN. Jadi , I'm Nur Mizanina Binti Azizan menyusun sepuluh jari memohon maaf sekiranya TER-kasar bahasa, TER-pukul terlalu over, TER-marah tak sengaja and I'm really sorry for everything. Saya hanya manusia biasa. Kadang-2 tak sengaja buat orang makan hati, makan dalam dan segalanya lah. Maafkan saya okay? Sebab saya tahu, kadang-2 saya agak menyakitkan hati -,- Tapi saya bukan sengaja :/

And I hope, Ramadhan kali ini lebih bermakna dari tahun-2 sebelumnya. Bulan Ramadhan hanya sebulan dalam setahun. Manfaatkan dengan sebaik-baiknya taw-2 . Untuk PMR candidates, SPM candidates 2012 siap sedialah dari sekarangg :D Peperangan anda hampir tiba :p Especially for YOU :)

P/S : Hi jiran baru kita    Saya tahu, saya buat awak terluka. Maafkan saya? Hmm :')