+Follow | Dashboard
Mizanina's Espression
Happy Eid Mubarak everyone ! ♥;
16 Aug 2012 | 07:06 | (0 notifications)
Assalamualaikum and Hi! :)

Balik kampungg ohh ohhh balik kampungg. Oh ohh ohh , balik kampung. Hati girang ! Hoorayy :D
and yes, I'm home for cuti raya . Hi awak yang jenguk blog kita. Selamat bercuti raya    Tinggal lagi dua hari je nak raya. Excited tak excited tak ? :D 


Semua orang mesti sibuk cari baju raya lagi kan kan ? Yang dah beli baju raya , mesti sibuk nak jahit manik dekat baju nak menambahkan seri di baju. cewahh :P Sebab itu yg mama saya tengah buat. haha :D 

Okayy, sempena hari raya yang bakal tiba, saya anak encik Azizan Bin Aziz menyusun sepuluh jari memohon maaf sekiranya TER-kasar bahasa, TER-pukul terlalu over, TER-marah tak sengaja and I'm really sorry for everything. Saya hanya manusia biasa. Kadang-2 tak sengaja buat orang makan hati, makan dalam dan segalanya lah. Maafkan saya okay? Sebab saya tahu, kadang-2 saya agak menyakitkan hati -,- Tapi saya bukan sengaja :/ and and  especially for you .....
|
|
Nur Fatihah Ikhwani Shamsul Bahri 

For you Dear Bestie ; Even saya dah pindah jauh, further study jauh dari awak kita tetap keep in touch everyday but now awak perasankan friendship kita dah semakin jarak :/ Awak dah tak text saya  mcm selalu. Sedangkan, dulu everyday hp saya mesti ada message dari awak , ada incoming call dari awak. Dah berminggu kau tak text aku , tak contact aku and even aku online pun kau tak tegur. and today, aku baru baca blog kau. and I know you very well dear bestie. I'm so sorry for everything.Yes, I know my bad. Mungkin daripada cara aku, kau ingat aku ignore kau , lupakan kau   BUT I'm NOT. I'm still remember our promises.  I'm really-2 sorry kay ? Aku nak friendship kita yg dulu :/ Still remember that kita pernah ckp , kita nk jadi bestfriends macam Ima and Sara Joe. Ingat tak? Aku pernah cakap dekat kau yang Ima and Sara Joe further study jauh-2 but dieorang still BESTFRIENDS daripada zaman sekolah sampai sekarang. Aku nak kita macam dieorang. and same goes to you  --> 

So , boleh tak kita jadi bestfriends macam dulu ? :') 
and again , I'm sorry and Happy Eid Mubarak