+Follow | Dashboard
Mizanina's Espression
The End Of 1st Semester :);
25 Oct 2012 | 00:12 | (0 notifications)

Assalamualaikum Malaysia! :)
Yeahh, gambar di atas snap by Mr. Daddy semasa melawat anak sulong dia di Kolej tercinta :')

After 4 month , finally 1st semester dah habisss ;) I've been gained soooo muchhh memories and unforgettable experiences through the time in 1st semester with my housemates, classmates and for sure my awesomes friends 

Masa mula-2 nak daftar, sangat excited okayy tp bila mama, ayah and adik-2 balik lepas hantar saya, menitis air mata and hampir 3 hari setiap malam saya nangis sebab 'HOMESICK' hahaha :D Yelahh, normal lah kan homesick sebab dh setiap hari nampak family depan mata, bila terpisah meraung laa. But 3 hari je. Lepas dah masuk kelas, jumpa kawan-2 dah tak homesick dah :D

My housemates  

Saya ditempatkan di kelas DIA 1A. Masa mula-2 nak daftar masuk kelas, saya asyik berkepit dengan Mira je sebab dia saya dah kenal before masuk Kolej lagi. Hihi :D nasib baik Mira ada, kalau tidak memang keseorangan sentiasa lahh sayaa. Tapi lepas seminggu, dua minggu belajar baru  rapat dengan classmates yg lainn. And lepas beberapa minggu seterusnya saya become closer dengan Mira, Laila, Shafeq and Zul. Kalau nak study, makan, jalan-2 kiteorang mesti berlimaa :) We're always together through thick and thin  Thank you so much friends :')

In the class :)

The ladies --> Mira, Laila and Me 

With the handsome guy : Zul and Shafeq 

On 2 October untill 18 October saya menghadapi peperiksaan akhir semester 1. Lepas paper terakhir AIS(130) saya dan my awesome friends had spend time together tengok wayang sama-2, pusing-2 dalam mall Mahkota Parade and Dataran Pahlawan sama-2 and makan sama-2 before masing-2 balik ke rumah tercinta. Saya, Mira dan Zul satu negeri. Tapi Shafeq dekat Johor and Laila pulak dekat Kuantan. Kan dah jauh-2 :/ 

Us 

My classmates DIA 1A and my awesome friends, see you in 2nd semester okay ? 
Take care and enjoy your holidayyy :)