+Follow | Dashboard
Mizanina's Espression
Menghilang . . . . .;
29 Mar 2013 | 03:22 | (0 notifications)

Hilanggggg .. 
Dan terus menghilang .. 
Orang putih said 'dissapear'

Sudah lama diriku menghilang.
Menghilang tanpa satu khabar berita. Menghilang bukan di mana mana. Hanya di laman blog yang tak bernyawa. Maafkan aku penduduk Malaysia. Kerana hilang di laman blog yang tak bernyawa tanpa khabar berita. 

Hi Malaysia!
Kini aku kembali. Kembali menaip mengisi ruang blog yang dah lama 'kosong,kosong,kosong' Sekadar melintas seketika tanpa idea yang bernas and kreatif. Hanya ingin memaklumkan kehadiran aku sebagai seorang blogger masih wujud. Hanya hilang seketika selama 3 bulan kerana kehidupan seorang pelajar yang sangat 'Fuhhh' sibuk! 

Kini aku ingin memaklumkan aku sedang menempuh peperangan. Peperangan kedua selepas mengakhiri zaman sebagai seorang 'budak sekolah' Peperangan peperiksaan akhir semester kedua. Peperangan ku bermula 28/03/13 dan akan tamat pada 14/4/2013.

Ingin aku nyatakan di sini bahawa diriku akan lebih aktif di laman blog selepas tarikh peperangan aku kerana selepas tarikh itu aku akan berehat selama 2 bulan. InsyaAllah. 


Mohon kalian mendoakan yang terbaik untuk aku dan rakan-rakan aku yang turut menempuh peperangan ini. Semoga semuanya baik-baik sahaja. Aamin.

Sekian, 
Dari seorang blogger yang menghilang setelah sekian lama. 

Semoga berjumpa lagi!
Assalamualaikum .