+Follow | Dashboard
Mizanina's Espression
Semester Break-Part 2!;
20 Apr 2013 | 08:30 | (0 notifications)
*Gigirl yang terkapai-kapai mencari speck mata jika di saat genting*

Hi penduduk Bumi yang dirahmati Allah. Aku kembali. Kembali menaip al-kisah hidup yang telah aku lalui. Seperti aku sudah bilang, lepas tarikh peperangan peperiksaan akhir semester 2 pada14 April 2013, aku akan kembali aktif update blog. Tapi hmm. Lepas seminggu habis peperangan baru mood nak meng-update datang. Sorry y'olls. 

Yeayyy! Final exam semester 2 dah berakhir. 6 paper untuk sem kali ini. Bermula dengan paper HBU(JPAM),  ECO, CTU, BEL, MGT, QMT, dan berakhir dengan paper FAR. Aku berdoa agar keputusan peperiksaan akhir semester 2 lebih baik dari Semester 1. Aamin. InsyaALLAH. 
Seperti biasa, cuti sem bermula. Untuk semester 2, aku sem break selama SEBULAN LEBIH. Lama bukan? Tapi pejam celik pejam celik, alaaaa. sebulan lebih itu sekejap je y'olls.

*Lari jauh daripada topik kejap*

Kau tahu, tahun ini aku dah berumur 19 tahun. I'm OFFICIALY 19th on 6th April 2013. Alhamdulillah, tahun ini tahun bersejarah bila aku dapat 2 BIRTHDAY CAKE & 2 SURPRISE. Kalah artis bukan?Mwehehehe. Sehari sebelum tarikh birthday, surprise and birthday cake from housemates. And 30 min terakhir sebelum tamat masa aku jadi 'princess' , surprise and birthday cake from pangeran jantung kesayangan, Shafeq Shahril & rakan-rakan yg awesome lagi penceria hidup gituu <3
THANK YOU SO MUCH koranggg! I'm really-really appreciate.Tanda terima kasih dan penghargaan aku tak dapat diungkap dengan kata-kata. Tapi, memori itu akan sentiasa aku simpan.

Le Housemates <3

I'm the birthday girl

Le Love <3

The presents from Mr. Love & Awesome Friends <3

Dah-dah, kembali ke topik asal. Cuti sem? Sebelum cuti sem start, macam-macam aktiviti yg aku rancang. Tapi bila cuti sem dah start, aku tak tahulah aktiviti yg aku rancang akan terlaksana atau tak.
Kau tunggu. Kau lihat. Kau tunggu dan kau lihat sama ada apa yg aku rancang terlaksana atau tidak.
Apa yg aku rancang? 
Will tell y'olls soon.

Sincerely me:
Mizanina Azizan
XOXO